neděle 12. října 2014

Závratně.

Chtěla bych se v něm proletět.
 
 
Jenže já mám problém i s 3. patrem.
 
 
Nejen tím televizním :-)
 
 
Měli byste vidět moji fotku z vrcholu pařížské dominanty.
 
 
 Vskutku křečovitě zachycená
 
 
romantická vzpomínka ;-)
 
 
Tak dnes alespoň hlavou v oblacích. Papírových.
______________
 
Heavenly beautiful birthday. Made by one dizziness girl with her head in clouds. Paper clouds.



11 komentářů:

  1. Hej, tak to je rozhodně nejlepší věc, kterou jsem dneska/letos viděla!!!

    Bombastiko!
    Přesně tohle chci dostat v listopadu ke svým dvacátým narozkám!

    Jsi MISTR!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K dvacetinám jenom a pouze, zásadně a nekompromisně, jeden nebo raději dva, nové balóny!
      Díky ještěchvilku devatenácko ;-) M.

      Vymazat
  2. Ty brďo, Rosa má v listopadu dvacátý narozky! A já zrovna osmnáctiny! Den před ní! Jako dary beru jenom balóny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A další balonová kandidátka, které konečně v listopadu poprvé nalejou čistého vína!
      Vy holky jedny ušatý náctiletý! Dostanete lahev a balón ;-)

      Vymazat
  3. Já bych si ho ke svým "dvacátýmpátým" taky přála! Dovez ho ale prosím raději osobně, naše paní pošťačka neumí doručit ani časopis, aby nebyl zpřelámaný a zmuchlaný, tak nevím, jak by si poradila s tímto klenotem.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlašimská holubí pošta.
      Včasnost a nezmuchlanost zaručena!
      Bobek a zálet zásilky zcela výjimečný :-)

      Vymazat
  4. Nádhera!! Ten bych si přála klidně jen tak, protože narozeniny mám až za dlooouho:-))

    OdpovědětVymazat
  5. hahaha! jsem si vzpomněla na moji fotku z lanovky. ale že to bylo hodně vysoko...no fakt. :)
    teď jsem poprvé tuto na blogu a je to tu moc prima, se bavím, díky!
    a super výborný vyšívání, klobouk dolu.

    OdpovědětVymazat
  6. hahaha! jsem si vzpomněla na moji fotku z lanovky. ale že to bylo hodně vysoko...no fakt. :)
    teď jsem poprvé tuto na blogu a je to tu moc prima, se bavím, díky!
    a super výborný vyšívání, klobouk dolu.

    OdpovědětVymazat