pondělí 11. července 2016

Nestíhačka

Taky máte pocit, že nic nestíháte?
Můj aktuální top 10 (nadruhou) nestíhání:
Nestíhám, nesvačím, občas zapomenu dopít večer ranní čaj.
Nestíhám číst (knížky, spisy, maily, 
seznamy, co mám nakoupit,
ty ostatně nestíhám ani psát,
natož brát i sebou na nákup)
nestíhám šít, vyšívat, zašívat a přišívat 
nestíhám si psát do diáře,
co budu dělat, co jsem dělala a kdy musím co stihnout
nestíhám sledovat fb, ig a blogery
nestíhám sledovat dobré ani špatné zprávy a
nestíhám dobíjet všechny baterky
a co je nejlepší, nestíhám si stěžovat.
A co vy? Jste stíhačky? Co si (to) nestěžujou? :-)





3 komentáře:

  1. Nestíhačky:-) Přijde mi, že poslední dobou čím dál více.... až jsem dokonce i zapomněla na jednu poradnu a očkování.....
    Ale možná je to tím, že člověk toho chce stihnout moc a pokud to nezvládne, tak má pocit, že nestíhá nic. Proto se snažím dávat si menší cíle a mít radost i menších věcí:-) Ale je těžké se takto přeprogramovat.... :-) Pěkné léto. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poradu zapomenout, to zavání, co?! :-) :-)
      Já občas něco dostíhám, ale s jazykem na vestě, přidat do dne 8hodin (na spaní) a do týdne dva nepracovní dny - značka ideál :-) :-) a ani tak bych to asi nedávala :-) Tak nám přeji, ať si stihneme užít to léto ;-)

      Vymazat
  2. Ha, jsem se ani nestihla podívat, že se tu něco děje.... :-)

    OdpovědětVymazat