středa 15. dubna 2015

Uklízím

do proložek
letošní snůšku.
Jak jsem si předsevzala, letošní měly být přírodní.
Ale zase se to částečně zvrhlo. Botanické (ob)tisky prý frčí.
Moje barevné já se prodralo na povrch a
tak barvy zase stříkaly na všechny strany.
I ten beránek se na to nemohl koukat.
Ale ortodont by měl radost z otisku dolních jedniček :-)
______
Colourful easter eggs 2015.
 

6 komentářů:

  1. Ony ty barvy z člověka někdy vystřelí úplně samy, to znám :)...Já myslím, že barvy musí být :). Vajíčka jsou krásná, všechny.
    Cha, cha, beránek mě pobavil :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. United colours od Easter :-)
      Holt snídaně s beranem :-):-)

      Vymazat
  2. Doufám, že ta natvrdo neuklízíš na příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsem uklidila do lednice. Uvidíme jestli to vydrží ;-) Do pondělí ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna výzdoba :3 Tie farby s tými nálepkami vyzerajú tak krásne, že je mi ľúto, že som ich aj ja tak nezdobila :) Čím farebnešie, tým lepšie :)
    Krásny víkend! :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. ...příjemné fotografie...Krásný den...Věrka

    OdpovědětVymazat