neděle 10. ledna 2016

Odstrojeno jest.

Zatímco doma už jsem všechno poctivě uklidila do krabic,
tak tady si to v lednu vyzdobím pěkně svátečně :-)
Jediné čím se ještě kochám jsou vánoční přání,
která letos poštou dorazila.
Už jsem vám říkala, že miluju, když ve schránce najdu něco jiného než jen
reklamy a krávy zelený nenažraný? :-) Asi jo.
Moje vánoční čumkarty byly letos recyklované.
Papíry mi na ně poslala Magda z MagsBags, že prý je ještě využiju.
 Tak aby ne!

Pak ještě ráda kupuju známky, to je asi taky nějaká úchylka
Filatelofilie? :-)
Tenhle báječný aršík od Jarmily Marešové je opravdu povedený a
pro adventní čas byl jako dělaný.
Takže u nás uklizeno, vymeteno i světýlka v kuchyni jsou sundaná.
Ty bych tam nejraději nechala po celý rok, jak se mi líbí, ale
alespoň mi nezevšední a budu se mít na co těšit, že :-)
Tak Velikonoce už jsou skoro za rohem.
Ne fakt to není překlep.
Já jsem totiž pro jistotu jsem začala svítit i na svátky jara.
Stylově u nás totiž svítí velikonoční vajíčka.
No co, jsou to přeci jenom veliké-noce.
____
Christmas card 2015


6 komentářů:

  1. Krávý zelený, nenažraný :)))).
    Ty známky jsou překrásný!
    A já už maluju velikonoční vajíčka. Ale to nevadí, budu připravena. :)
    Mávám!

    OdpovědětVymazat
  2. Oni už jsou teda spíš oranžový :-) ale nenažraný jsou furt, co?
    Velikonoce jsou tu už za 82! Mávám z5 za kopce daleké!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se už třepu na velikonoce. Stýská se mi po barvách, po zeleni, po prvních jarních květech...Už aby to bylo...

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky, hned jak jsem do krabic vrátila Vánoce, rychle jsem koupila kytku tulipánů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. krásný ty přání, s lentilkama. a ty známky taky parádní, vůbec o tom nevím nic. díky za osvětu. jé, už se taky těším na jaro, jen aby zas na Velikonoce nesněžilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Magdi, ne, nedala jsem diblíka bez hlavy, ale aspoň takhle no.
    http://calenndula.blogspot.cz/2016/02/diblik-cheongsam-dress.html
    měj se krááásně!

    OdpovědětVymazat