neděle 21. září 2014

Národní

setkání tvůrců ručně dělaných přání. Bylo. Včera. Myslím.
 
 
Chtěla jsem všechno zdokumentovat.
 

Jak jsme si hrály s razítky,
 

točily kličkou na big shotu,
 


mazlily se s inkousty a


pozaďovými razítky
 
 
pod odborným vedením Irisky.
 
 
Chtěla jsem si vyfotit všechny, mému srdci a obrazovce milé,
 

papírové závislačky.
 
via Margotkab
Co se známe jen pod tajuplnýma přezdívkama.
 
Ale ten pan z Německa se už začal zajímat i o mě.
 

Paměťovou kartu jsem na jeho pokyn zanechala doma.
 
 
Můžu si alespoň poblahopřát, že foťák jsem na setkání nenechala a našla cestu domů :-)
 _____________
 
I was at a meeting of the Czech national handmade cards makers. I guess. :-)
 I wanted to take photos as we worked on workshop with stamps, inks, Big Shot and gesso.
But the gentleman from Germany convinced me to let the memory card at home.
Fortunately I found way back home safetly :-)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12873027/?claim=crtxv89jshh">Follow my blog with Bloglovin</a>


Žádné komentáře:

Okomentovat