úterý 19. srpna 2014

Hurá, škola volá

Taky vás každá výloha žádá, abyste se vrátili zpátky do lavic?
Zopáknout si interpunkci, velkou přestávku a UHO?
 

Tak proč si nezavzpomínat na první třídu a
 
 
na první plnicí pero a ty kaňky a pijáky a bombičky a
 
 
písanky a na Emu a maso a paní soušky a na
 
 
hodiny matiky a základní geometrické tvary jako je hexagon :-) 
 
 
a na spolužáka Vorlíčka,
 
 
co mě honil po třídě s tím vobrovským kružítkem a dělal, že je vosa...
 
bzzzučivý den vinšuju všem! 
______
 
Let's remember the first grade, when back school time is around the corner. Let's talk about ink pens and ink stains and simple geometric hexagon shapes:-) Let's remember my class mate Vorlíček who was chasing me around the school desks, with a huge pair of compasses pretending to be a wasp... :-)


2 komentáře:

  1. Asi nějaká lepší škola - tam u vás, si nejsem jistá, kdy jsem poprvé slyšela o hexagonech, ale v první třídě to rozhodně nebylo... a bavit mě začaly, až když jsem objevila svět háčkování...... zato teď mě baví moc :-) Hezké přání, hezké barvy, tak hurá do nového školního roku a těším se do té naší školy!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to teda rozdíly v těch pražskejch základkách! :-)
      Ořež si tužku, naplň plnicí pero a připrav si fajnovej sešítek na poznámky, taky se těším!

      Vymazat